torsdag, maj 17, 2007

Vårat besök.

Igår kväll kom kusin Martina hit för en liten visit efter en sex (!!!) timmars lång arbetsintervju i Stockholm. En trött Tina, en trött Sandra och en trött Chris gav sig ut på pizzajakt, vilket visade sig vara lättare sagt än gjort. Tydligen hade pizzeriorna bestämt sig för att hålla stängt. Men efter lite jagande hittade vi till slut en öppen pizzeria och en grekisk pizza blev ett enkelt val för min del. Resten av kvällen tillbringades slappandes i soffan och vi stupade i säng vid midnatt.

Idag när jag vaknade hade min förkylning vaknat till liv på allvar och extremsnuvan var ett faktum. Men lite snuva satte inte stopp för en dag på stan. Tina shoppade, jag spanade in eventuella köp medan Chris gick hem och bäddade ner sig i soffan och tittade på film efter att även han blivit en sjukling.

Efter en lång shoppingdag vinkade vi av Tina vid tåget och nu är det snart dax för en stor kopp te, mys i soffan och movie. Yespleasethankyouverymych.

Jag och Chris framför Uppsala station som är pyntad med lull-lull-blommor till max inför Linnés födelsedagsfirande.

Inga kommentarer: