söndag, maj 20, 2007

Min vecka nr 20.

Besöken under veckan som gått har bytt av varandra på löpande band. Martina åkte hem i torsdags och på lördagen kom mamma och pappa hit för att stanna över natten. Lite fira-födelsedag-i-förväg stod på schemat och jag och Chris hade bakat finfin marängtårta med färska jordgubbar på morgonen som vi efter en lång dag på stan hade gjort oss väl förtjänta av. På kvällen lagade vi god middag bestående av egen klyftpotatis med morötter och rödlök, sallad, baguette, lax i ugnen för karlarna samt creamy peppar escalope (eller nått i den stilen) till mig och mamma. Satt som ett smäck!



Massa fina blommor har jag fått.


På söndagen gick jag och Chris till Linnéträdgården. Mam och Pap hade åkt hem.


Chris gav tummen upp för Linné.

2 kommentarer:

Minnas mamma sa...

Supergrattis på födelsedagen Sandra!!! Hoppas den blir toppen med en amssa paket, tårta och ballonger! Puss puss!

Anonym sa...

Åh vad skoj med lite kort gumman!! Måste ju bara hälsa på er snart! PUSS!