måndag, maj 14, 2007

Min vecka nr 19.

Jag köpte ett par nya skor i veckan. Prima ballerina.

4 kommentarer:

Minnas mamma sa...

De där skorna har jag minsann spanat in! Riktigt snygga!

Anonym sa...

Jo det har verkligen varit en underbar resa :)

Allt prima med mig, hur är det själv då? :)

Jätte söta skor btw :P
*puss o kram*

Här står jag sa...

Dom skorna har jag provat!! Ja, kanske inte just dem, men likadana iallafall :). De är skitsnygga, så det var ett riktigt gött val. Svart och vitt är ju riktigt inne i sommar. För min del blir det nog svart/vitrandiga skor som säljs på Scorett.

Är det du på snowboarden förresten? Blev påmind om hur mycket jag saknar vintersemester och skidor. Fast snowboard kan jag verkligen inte åka....kan se skitcoolt ut, men kräver ju en viss finess först som jag saknar.

Anonym sa...

Najs! Har en kompis som har dom!!=)Me like!!