fredag, februari 23, 2007

Hans nya klädesplagg.

Christoffer shoppade lite nya snygga kläder förra veckan. På lördagen förvandlades han till en partyprisse (jag väljer att inte skriva några kommentarer om hur det gick) och igår sorterade jag lite tvätt, däribland linnet han hade på sig som partyprisse. Vanligtvis åker tvätten in i tvättmaskinen av bara farten men ett nytt plagg måste ju kollas upp lite extra ifall det behöver lite specialbehandling. Gissa om jag skrattade då jag såg tvättråden. Stämmer rätt bra i detta hushåll eftersom Chris har en förmåga att inte vilja lära sig hur man startar en maskin. Himla tur att jag gillar att tvätta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Vilken klockren mening. Sånt gillar vi! =)

Anonym sa...

Hahaha!!! Rackarns vad bra!!! Skäm inte bort pöjken bara!=P
Så du menar alltså att glass å chokladsås är godare än sockerkaka å kaviar??Hmm, hmm, hmmmm...annars är snabbmakaroner med socker en höjdare! O det är INGET ovegetariskt i det ens..; )
PUSS!