torsdag, februari 08, 2007

Mitt liv som möbel och hund.

Ibland kan man behöva lite tidsfördriv och idag har jag ägnat mig åt just detta. Jag har kollat upp vilken hundras respektive möbel jag är och likheterna är ruggigt lika... kanske... eller inte. Hur ska jag veta, jag är ju trots allt bara ett TV-ställ.

Här kan man få reda på vilken hundras man är. Jag är tydligen en Jack Russel. Kan nog stämma för jag är rätt liten och kräver uppmärksamhet. Vilken hundras är du?


Såhär står det om mig/hundrasen:
Jack russel terriern är en alert och livlig hund. Den kräver uppmärksamhet och har ett stort aktiveringsbehov. Den är lättlärd och lär sig ofta tricks snabbt. Älskar att vara utomhus. Jack Russel terriern är en glad, stolt, lojal och intelligent hund, men den kan också vara mycket envis och lite väl självständig. Jack Russel terriern är mycket hund i liten kropp. Ettrigheten och orädslan gör dem ibland aggressiva mot andra hundar och de drar sig heller inte för att utmana mycket större hundar eftersom de har lite problem med sin egen kroppsuppfattning. Den älskar att arbeta, men det måste vara rolig sysselsättning annars blir det trist och tråkigt något som den kompenserar med att hitta på egna aktiviteter som kanske inte alltid uppskattas av matte och husse.

När jag ändå va i farten passade jag på att kolla vilken möbel jag egentligen är. Sånt kan ju vara oerhört viktigt att veta i vissa sammanhang. Jag är TV-stället "observatör". Vill du veta vilken möbel du är kan du kolla det här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Äh. e du nöjd nu? ja tycker fortfarande att den här sidan e fruktansvärt dålig. ingen logik i nåt juh. *morra smått* Undrar vilken hundras jag är då? som alltid morrar o har mig. hahaha
kram o en frisbee

Kris sa...

ÅÅÅ. Jag sitter på operation och väntar på att en operation ska komma till start. Den ska ta 1½ timme, minst, och klockan är redan halv fem. Jag vill inte jobba över. Jag har TVÄTTTID om 30 min. Ett BERG av lortig tvätt finns hos mig. Dessutom vill jag åka längdskidor och kanske gå en vända på stan innan det stänter. (in my dreams). Fuck.

Anonym sa...

Hörru.. den där kändissidan har jag redan lattjat med. Är 97% lik Jessica Biel tydligen. =) Finns i bloggen under oktober eller nåt! Skoj sida! Vem vart du lik??

Anonym sa...

Åhh här har vi juh dig också, visste inte att du hade blogg :) *skoj skoj*

Läget med dig då? Allt bra? :)

Puss o kram