måndag, februari 05, 2007

Vårat sovrum.

Äntligen börjar vårat sovrum ta form. Visserligen ska man inte stressa men jag tror detta kan vara ett slags rekord på långsamhet. Det Sune-snickrade elementskyddet och den Maj-sydda jalusigardinen kom på plats för ca en vecka sedan och rummet ser fantastiskt ut. Föräldrar är himla bra att ha säger jag bara.

Det flingar lite ute idag. Precis lagom mycket så man slipper ta del av Uppsalas bedrövliga snöröjning. Så nu kilar jag iväg ut och går en sväng i min nya underbara jacka...

Förresten, det är nån idiot som tycker det är passande att röka inomhus varvid den äckliga röken även kommer in i vår lägenhet via ventilen. Va fan gör man? Help bitte!

2 kommentarer:

Kris sa...

Urtjusigt elementskydd darling!

Anonym sa...

God damn vilket mysigt sovrum ni har! Har samma problem som ni med äckliga grannar... de röker i badkaret (gissning) så det kommer ut äcklig rök på vår toa. Så om vi har gäster får vi lov att tala om att det inte är vi som tjuvröker inne på toan. Äckligt! Tack för tipsen vad gäller mitt snor!