fredag, februari 02, 2007

Min blogg.

Jag tror jag är redo nu. Redo att ha en helt egen blogg. Egentligen gillar jag inte riktigt det här med blogg men jag har gästskrivit som blogg-i-bloggare hos Kris ett tag nu och kände att det kunde vara dax att starta eget. Givetvis kommer jag även i fortsättningen att parasitera (är det ett ord?) i Kris blogg. Kanske man rentav kommer få en alldeles egen blogg-i-bloggare?

Hur som helst har jag ingen aning om ifall detta projekt kommer att existera speciellt länge eller om det dör ut efter en vecka. Det återstår att se. Jag hälsar er alla varmt välkomna att ta del av mitt liv som blogg och hoppas ni kikar in ofta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha! Ska jag fa aran att inviga din vackra lilla blogg? Anda fran Argentinalandet? Coolt. Vi har precis kommit tillbaka fran en tvadagarstrekking i bergen sa vi ar APTROTTA! a jag fattar inte hur jag nagonsin ska kunna ga normalt igen. Men det var mycket spannande och vackert a vi badade i ett iskallt vattenfall. Nu ska vi ga hem a sova den godaste somnen pa lange! Puss a Kram fran Kakan