lördag, februari 17, 2007

Mina nerver.

Jag har rätt svårt för att kolla på sport när Sverige har chans på medalj. Mina nerver pallar helt enkelt inte spänningen. Praktexemplet på hur darriga mina nerver är visade sig nog igår då det var andra åket av damernas storslalom och Anja låg på en redig andraplats. När Anja skulle ta sitt pick och pack och dra sin repa nerför backen spårade iaf jag ut. Jag blundade stenhårt, höll händerna för öronen och skrek "GO, GO, GO!!!" hela hennes åk! Å tusan om det inte var tack vare det vi fick ännu en medalj.
Skoskavet har äntligen blivit bättre så imorgon ska jag ut och gå min lilla slinga i min underbara jacka. Det är himla skönt att slippa vara invalido. Hoppas solen skiner och himlen är blå efter alla dessa dagar med moln...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello honeybunny!

Tack för du hjälpte till med medaljerna, håller helt med dig om att det nog var du som gjorde det!

Rackarns vad snygg jackan är!! Å du gör den så klart ännu hetare!; ) Puss på dig!