torsdag, februari 15, 2007

Allas hjärtedag.

Vaknade till uppsalas bedrövliga snöröjning tidigt idag och kunde inte somna om. Är det nödvändigt att ploga trottoarerna helt snöflingesfria? Är det ett krav att trottoarplattorna måste synas och helst varenda jävel? Hur som helst gick jag upp och åt frukost och väntade på att VM i storslalom för herrar skulle börja. Men det blev ju aldrig riktigt spännande tyvärr. Sen fick jag hoppa över min dagliga långpromenad ty skoskav hade hittat till båda mina fötter. Aj aj!

Christoffer slutade tidigt idag och passade på att gå på massage som han fick av mig i födelsedagspresent. Perfekt att stället låg på innergården dessutom! Senare på kvällen fick jag fin present minsann. Ett underbart litet häfte med roliga och bra checkar på olika sortes gåvor. Givetvis toppade vi dagen med lite hembakad hallon och blåbärspaj.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din dag verkar inte ha vart så pjåkig den heller. =)

Anonym sa...

Här i Tranås fungerar nog snöröjningen tvärtom! Hihi, aldrig är man nöjd!