torsdag, mars 01, 2007

Min vecka nr 8.

Ja jag vet, jag ligger efter som bara den. Snart har även vecka nr 9 passerat men nu är jag ikapp. Förra veckan var om möjligt ännu värre och ännu mer deprimerande vädermässigt. Korten från Gotland har, även det om möjligt, blivit aningen slitna på datorn efter alla tittar. Men, några roliga och mindre roliga saker har ändå hänt. Låt mig berätta.

Min bror har äntligen fått en lägenhet efter klantande från Morstrand. Grattis bror! Sen kom Kris förbi Uppsala en sväng i helgen och det blev schlagerkväll i lördags med vänner. Dessvärre är årets bidrag en total katastrof och jag är redan inställd på att Sverige kommer få kvala nästa år. Varför kommer inte Daniel Saturns bidrag med? Va va va?! Måste Ingela "Pling" Forsman eller Thomas G-son vara inblandade för att man ska ha en chans att komma med?
En annan rolig sak som hänt är att Emelie har börjat nya spännande jobbet. Stort grattis än en gång tjejen. Sen ska min kusin Tobias och en av mina bästa vänner Andréa åka Vasaloppet. Gissa om jag kommer sitta som ett klistermärke framför TV:n och datorn för att hålla koll på er. Sorry att jag inte kan vara på plats och hejja live.
Just ja, sist men absolut inte minst, Gittan kommer till Uppsala imorgon. Det är banne mig en underbar kvinna! Kul ska det bli minsann! Dom där mindre roliga sakerna som hänt hoppar jag över. Dom va ju ändå inte så roliga.

Hela den lilla kusinskaran samlad.

Inga kommentarer: