måndag, mars 12, 2007

Min vecka nr 10.

Natten mellan fredag och lördag vaknade jag med ett ryck av ett minst sagt obehagligt ljud utanför vårat sovrumsfönster. Det lät ungefär som om någon drog naglarna på ett krittavla fast på våran fönsterbräda. Yrvaken som jag var hann jag med att tänka tankar som "va i helvete!?" och "fan, nu är det kört!". Kort därefter sansade jag mig och insåg att det mer troligen var en kråka eller annat flygfä som gjort en mindre lyckad landning. Chris sov djupt och undslapp därför en mindre hjärtattack. Jävla skitfågel!

Idag satt jag och lekte med en tandpetare och lyckades få upp den i näsan utan att hjälpa till med händerna (måste jag tillägga att det var slappa-söndag?). Chris såg detta efter påkallande av uppmärksamhet från min sida och följande konversation utspelade sig:
(Chris) - Ja, det där va ju inge vidare sexigt.
(Sandra) - Men allt behöver faktiskt inte vara sexigt. Jag är bara mig själv och det är fan jävligt sexigt.
(Chris) - Det har du rätt i. Det är inte alla som kan vara så där puckade i ett förhållande så jag har verkligen dragit en vinstlott där kan man säga.
Fnys! Jag hoppas han sa det som en komplimang. Här kommer iaf lite bilder från veckan som gått...

Jag och Chris kan också baka hallon- och kokospaj.

Chris ville ha det här trollsnåret/kvistarna ist för påskris.

Vi har också fått tillökning i familjen. Tror det är John Lennon som jobbat på bra.

Vi träffade våran kompis Albino på söndagspomenaden.

Sen värmde vi rumpan på varma gubben. Sträck på ryggen kvinna!

Kristin är på besök i stan. Hon har blivit ihop.

Ok, jag är beroenda av detta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har blitt utmanad! Läs mer på min blogg!

Kris sa...

Ytterst charmant nyårsbild från 05/06 må jag säga