söndag, juni 10, 2007

Min vecka nr 23.

Denna vecka har bestått av sol, sol, sol och åter sol. Det går inte längre att sova med ett vanligt täcke längre så numera sover jag och Chris enbart med ett lakan som täcke. Precis som man gör när man är på semester i Medelhavsländerna ungefär. Och denna vecka har varit som en enda härlig solig semester. Idag avslutades den med ytterligare en dag på filt i parken och nu ska jag äntligen se det sista avsnittet av Project Runway. O herregud vad spännande det förra slutade! Jag hoppas verkligen inte att det jag befarar hända kommer att hända. Det vore en katastrof! Tänker inte avslöja vilka som är kvar nu i slutet eller andra detaljer ifall det är någon som följer serien. Jag fullkomligt älskar serien men saknar några av karaktärerna från föregående säsonger. Nu är det dax, sista avsnittet väntar... SPÄNNANDE!!!

Vem är din favorit i Project Runway?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ju inte sett nå av denna säsongen! Vilken miss..kan tro att det är bra!!!! Puss å sola inte för mycket, vill va brunare än dig sen..hehe..

Anonym sa...

Får väl se om det där med brunbrändheten..=p Å jag..babe i bikini??? Tror du ser dåligt!=P
PUSS!

Unknown sa...

Hehe.. DEN var inte så svår att missa.. Tyvärr..

Anonym sa...

Ne jordgubbar o champagne är aldrig fel :P

Nu i helgen är jag iaf långledig, så ska bli riktigt skönt :) Har dock inte hunnit tänkt så långt på vad det blir för bus än :P Själv då? Har du hunnit fått några planer inför helgen? :)

Puss puss