torsdag, juni 07, 2007

Min torsdag.

Åååh fiii fanken sikken värme det bjussas på! Det är helt underbart! Eller inte helt underbart, vi har nämligen tre gigantiska två-metershöga fönster som vetter mot solsidan dagen lång så temperaturen inne i lägenheten är allt annat än behaglig (markis bitte!!!). Vi brukar göra vårat bästa för att blåsa ut skiten genom att öppna samtliga fönster plus ytterdörren och balkongen i trapphuset. Men idag hjälpte det föga då vädret hade bestämt sig för att inte blåsa en endaste liten mm/sek.
Tillbringade större delen av dagen på en filt i parken och sedan spenderade jag lite tid på stan på jakt efter några toppar och en kjol. Ingen kjol i sikte men väl två toppar som nog blir finfina i sommar. På kvällen tittade jag på tre avsnitt av Project Runway eftersom jag kommer missa alla avsnitt då jag åker till Gotland.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä men gudars sååå tjusig du kommer bli!; ) jag får nog uppdatera garderoben innan vi ses nu då..haha..ska bli så skoj!! Å äntligen ska jag få godkänna Chris..MwahahahaHAAAA..

Anonym sa...

Hej hej. Ja, hägg. Äckligt. Hela mora är invaderat. Inte hade jag tagit dig som en Project Runwayare, men så fel man kan ha. =)
Än så länge har jag inga planer för sommaren. Ska vara med på loppis i juli så jag får lite inkomst där, annars så hoppas jag på FK. Kommer ni nå till mora då? Vi har bestämt att det är för dyrt att åka till Gotland. Pusspuss.