måndag, april 02, 2007

Min vecka nr 13.

Det har varit en underbart härlig vecka med mycket sol. På onsdagen var jag ute på lite cykelstrapatser och glömde solbrillan hemma vilket resulterade i oändligt många rinnande tårar på kinderna pga allt grus på marken som letade sig in i mina ögon. Folk måste trott att jag hade världens livskris eller nått så som jag fällde tårar.
På torsdagen färgade jag håret mörkbrunt och på fredagen var det dax för besök hos frisören. Han heter inte Sören. Det var fantastiskt skönt att gå till frisören. Inte nog med att det blivit 200 balubas billigare att klippa sig hos min frisör och därmed mer skonsamt för plånboken, hon hade dessutom numera en massagestol till stol då man satt och fick håret tvättat. Underbart!
Fredagsmyset var ett spikat faktum och vi lagade bakad potatis, sallad, vitlöksbröd och creamy peppar någotkrångligtfranskord (o chris åt marinerat kött). Sedan var det Let's dance-finalen och min favorit Tobbe gick dessvärre inte segrande ur striden utan Martin gjorde grymt bra ifrån sig och var helt klart bäst. Därefter såg vi på film, Click med Adam Sandler och åt vindruvor. Mums! Helgen bjöd även den på fint väder och strosande i solen.
Var det någon som blev april, april idag då?

Min frisyr och jag - då, mittemellan och nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rackarns vilken babe! Värsta snyggt alltsÅ!

Anonym sa...

Du är så sööööööt baby!!! GLAD PÅSK!!!!!