torsdag, april 19, 2007

Mina eftersläntade veckor nr 14 & 15.

Ja, jag vet, jag ligger efter så det dånar om det. Och för tillfället finns ingen ork till längre skrivningar om vad som hänt de senaste veckorna så jag slänger in lite bilder och hoppas på det bästa... Givetvis ska jag skärpa till mig och ta mig i kragen. Jag inväntar bilder från söndagens utomhuskalas som Nettan hade eftersom jag min dumma nöt glömde kamera hemma. Tids nog mina vänner...



Det är många krokusar i farten nu. Närmare bestämt 30.000 blommande shyssta lökar.






Finfin utsikt väl uppe vid slottet.









Strike a pose vid slottet som verkar luta en aning.










Herr Anka är ute och spatserar i vårsolen...









...liksom följeslagaren Anki. Kanske är dom kära.





Jag och Chris tog årets första utomhusfika. Chris är 25 inte 5. Det syns va?!





Pippi gjorde allt för ett smakprov.

Inga kommentarer: