tisdag, april 03, 2007

Våran konversation.

Ibland blir det lite tokigt och jag kan förstå varför killar kan tycka att vi tjejer är lite svåra att förstå sig på vissa stunder. Speciellt efter följande konversation som jag och Chris hade:
(Chris) - Oj vad tidigt jag ska upp imorgon!
(Sandra) - Jo, men det ska ju bli lite kallare väder framåt helgen.

Alltså jag hörde klart och tydligt vad han sa men det blev lite tokigt. Min tankebana i huvudet vad nämligen följande:
"Jo, men du slutar ju tidigt imorgon och sen är det bara torsdagen kvar för du är ledig på fredag men det ska bli lite kallare väder framåt helgen". Och med det facit i hand blev allting så mycket mer solklart. Vi skrattade rätt mycket åt det iaf.

Imorgon ska vi ut på en promenad för att spana in det över 30 000 (tror jag det var) planterade och utslagna krokusarna i Slottsparken. Jag väntar mig ett härligt täcke av gult, blått och vitt. Sen börjar det bli dags att tvätta utsidan av fönstren till lägenheten vilket inte är det lättaste med två meter höga fönster som öppnas utåt (och på andra våningen dessutom). Men vi ska göra ett försök. Chris klätterrep kan komma väl till pass som livlina.

Haha, kolla va liten Chris ser ut mot Joen. Ser ut som Chris nallar krita från Joens kritpåse. Jag tror jag avslöjat Nils Karlssson Pysslings bror eller nått. Repet kommer nog väl till pass iaf.

Inga kommentarer: