tisdag, augusti 21, 2007

Våran sommar i bilder.

Det rasslade till i datorn när jag la över Gotlandsbilderna från kameran till datorn. Min beslutsångest är total över vilka bilder jag ska lägga upp här. Jag tänkte att jag i bildformat skulle visa vad man kan göra på Gotland. Lite kortfattat - mycket bilder, helt enkelt.
På Gotland kan man...











Njuta av oändliga hav med blåeld eller handla finfina lokalodlade grönsaker.

Hälsa på grannarna.

Eller få påhälsning av Östen.

Kasta macka.

Titta på raukar.

Inspektera gamla krigsbunkrar.

Spela beachvolleyboll.

Sola utan sol. Alternativt, trotsa vädret.

Catch a moment under midsommarfirandet.

Handla fisk över disk.


Bolla hackisack.

Kasta ringar. Jag har rekordet. 210p på fem ringar.

Spela minigolf.

Springa maraton.

SPELA FLIPPER!!!

5 kommentarer:

Minnas mamma sa...

Ojojoj, vad mycket saker man kan göra på Gotland. Man kan säkert göra en massa på Bali med, ni lär ju inte bli uttråkade iaf! Däremot kommer ni bli hur bortskämda med värme som helst! *vill följa*

Anonym sa...

Va skoj att höra från dig! :)
Förstår att det är blandade känslor att lämna Gotland nu, men får verkligen hoppas att resan i höst blir av för er. Samma resmål i tankarna fortfarande? :P
Allt prima med mig, allt bra med dig då? :) Puss puss

Anonym sa...

Åhh, det där verkar krångligt! Hoppas ni hittar nån snäll invånare som hjälper er attstyrka att ni ska åka hem när ni ska. =) David vet du, han har vart på Bali, förövrigt då det small så hemskt. Men försök få kontakt med honom om du undrar nåt! Jajamen, Turkan igen, sjunde gången nu tror jag... lite dålig koll! Skönt ska det bli i vart fall!

Anonym sa...

Hej babe!
OHHHH så trevligt det är på Gotland! Tycker speciellt om den högkvalitativa golfbanan och hackysacken..=) På jobbet får man just nu en hacky-sack med när man köper en sko...det väcker starka minnen..; )
Är resan bokad helt och fullt nu?
PUSS!

Anonym sa...

Ojojoj, du är allt br priviligerad du som får kort sisådär 1/4 år efter alla andra..; ) Men tänk vad trevligt det iaf är när det kommer!=)
PUSS!